آموزشی برنامه نویسی

ساخت وبلاگ

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, بهمن ۲۷ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

در اینکه طی چند روز آینده و در آغاز نمایشگاه MWC 2016 در بارسلون اسپانیا شاهد رونمایی از دو پرچمدار جدید سامسونگ با نام‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge‌ هستیم هیچ شکی وجود ندارد این دو گوشی که در طی هفته‌های اخیر در بسیاری از خبرهای فاش شده به طور کامل معرفی شده و تصویر آنها نیز در دسترس قرار گرفت حالا در یک تیزر تبلیغاتی رسمی ظاهر شده‌اند.

تقریبا هیچ نکته نگفته‌ای در مورد دو گوشی جدید سامسونگ در رده بالای بازار پیش از معرفی رسمی آن در روز 21 فوریه (2 اسفند) یعنی یک روز پیش از بازگشایی نمایشگاه MWC 2016 در بارسلون اسپانیا باقی نمانده است. حالا در آخرین نمونه‌ از این اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده ویدئوی تبلیغ رسمی و تیزر این دو گوشی نیز از سوی سامسونگ اندونزی در دسترس قرار گرفته که بسیاری از اطلاعات پیشین منتشر شده در مورد S7 و S7 edge را تایید می‌کند. از جمله این اطلاعات باید به ضد آب بودن آنها و درجه ضد آبی مشخص IP67 اشاره کرد که امکان غوطه‌ور کردن گوشی در آب را فراهم می‌آورد.

باتری‌های حجیم 3000 و 3600 میلی آمپر ساعتی (به ترتیب برای S7 و S7 edge) همراه با بازگشت کارت حافظه روی دستگاه از دیگر مواردی ست که در گذشته به آنها اشاره شده بود و در این ویدئو نیز حضور دارند.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 295 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 10:06

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, بهمن ۲۷ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

LG Stylus که از آن با عنوان G4 Stylus نیز یاد می‌شود در حال حاضر یکی از گوشی‌های محبوب رده میانی بازار به حساب می‌آید که با صفحه‌نمایش بزرگ و قلم همراه دستگاه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این گوشی به زودی جایگزین تازه‌ای به نام Stylus 2 خواهد داشت که با مشخصات بهبود یافته رسما در MWC 2016 معرفی خواهد شد.

Stylus 2 را می‌توان در کنار دو مدل X Cam و X Screen به عنوان جدیدترین موج تلاش ال‌جی برای فروش بیشتر در رده میانی بازار تلقی کرد. Stylus 2 البته در مقایسه با نسل قبلی این کلاس تغییر بزرگ و انقلابی خاصی را تجربه نکرده است این گوشی که همچون گذشته از یک قلم بهره می‌برد دارای صفحه‌نمایش مشابه با قبل 5.7 اینچی 720p بوده و ظاهرا همان مجموعه پردازشی 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی ARM A53 همراه با اتصال LTE، حافظه 16 گیگابایتی و باتری 3000mAh دارد. اولین تغییرات در این مدل به حافظه رم 1.5 گیگابایتی (1 گیگابایت در مدل قبلی) و دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسلی تعلق دارند.

معرفی ال جی Stylus 2

Stylus 2 با اندروید 6 به صورت پیش‌فرض در سه رنگ سفید، قهوه‌ای و خاکستری ارائه می‌شود و با اینکه ال‌جی در توصیف قیمت آن به یک رقم استثنایی (exceptionally-priced) اشاره کرده اما هنوز این قیمت به صورت دقیق،‌ مشخص نیست. اطلاعات کامل در مورد این مدل به احتمال فراوان در نمایشگاه MWC 2016 مشخص خواهد شد.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 211 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 10:06

ارسال شده در تاریخ: پنج شنبه, بهمن ۲۹ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

چندی پیش اطلاعاتی در مورد نسل جدید دوربین‌های رده میانی APS-C‌ کانن با نام EOS 80D به عنوان جایگزینی برای EOS 70D منتشر شد. همانطور که در آن خبر نیز اشاره شده بود این اطلاعات نشان‌دهنده امکان ارائه قریب‌الوقوع این دوربین از سوی کانن است، امری که امروز محقق شده و کانن به صورت رسمی پرده از نسل جدید دوربین EOS 80D برداشت.

در ساختار EOS 80D بهبودهای مشخصی در هر دو بخش عکاسی و فیلم‌برداری دیده می‌شود که نشان‌دهنده گوش فرا دادن طراحان این دوربین به خواست کاربران این برند است. EOS 80D روند افزایش وضوح دوربین از 60D به این سو را حفظ کرده و پس از آنکه 70D وضوح 18 مگاپیکسلی مدل قبلی را به 20 مگاپیکسل ارتقا داد حالا وضوح دوربین 80D به 24 مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است. سنسور CMOS این دوربین دارای سایز معمول APS-C یا 15×22.5 میلیمتری بوده اما پروسسور آن به نوع جدید DIGIC 6 ارتقا پیا کرده است. حساسیت یا عدد ISO این دوربین تا 16000 قابل افزایش است و می‌توان آن را تا 25600 نیز گسترش داد. تعداد نقاط فوکوس 80D از 19 نقطه در 70D اینک به 45 نقطه افزایش یافته ولی نرخ برداشت پی در پی تصویر در آن همچنان 7 فریم در ثانیه است. سیستم تشخیص فوکوس این دوربین از نوع AI Servo AF II بوده که در تشخیص حرکت و سوژه‌های متحرک نسبت به گذشته بهبود مشخصی را تجربه کرده است.

معرفی رسمی کانن eos 80d

صفحه‌نمایش کاملا چرخان دستگاه بدون تغییر نسبت به گذشته 3 اینچی با وضوح 1.040 میلیون نقطه بوده و قابلیت تاچ اسکرین نیز مثل گذشته در آن به چشم می‌خورد. چشمی پنتاپریسم EOS 80D می‌تواند 100 درصد فضای پیش رو را پوشش دهد که این میزان در 60D برابر 96 درصد و در 70D برابر 98 درصد بود. زمان‌های بازگشایی حداقلی و حداکثری شاتر یعنی 1/8000 ثانیه و 30 ثانیه‌ای تغییری نداشته‌اند و مانند 70D در اینجا نیز فلش سرحود دوربین تا 12 متر از فضای پیش رو را پوشش می‌دهد.

معرفی رسمی کانن eos 80d

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات رخ داده در 80D‌ در بخش فیلم‌برداری دستگاه به وقوع پیوسته است. حداکثر وضوح فیلم‌برداری این دوربین به 1080p با 60 فریم در ثانیه ارتقا یافته که در مدل قبلی 1080/30p بود. به عنوان یک تغییر مهم دیگر باید از افزوده شدن پورت اتصال هدفون به این دوربین یاد کرد که در حین صدابرداری می‌تواند موثر واقع شود.

معرفی رسمی کانن eos 80d

گزینه NFC به امکانات وایرلس دستگاه افزوده شده و البته مثل گذشته وای‌فای n نیر در آن خضور دارد. EOS 80D به جز یک میلیمتر افزایش در عرض هیچ تفاوتی نسبت به 70D در زمینه ابعاد ندارد و با ابعاد 79×105×139 میلیمتری هنوز به وضوح از 60D کوچک‌تر است در زمینه وزن نیز با سبک‌ترین عضو این سه‌گانه روبرو می‌شویم جایی‌که با وزن 730 گرمی، 25 گرم از هر دوی 60D و 70D سبک‌تر است.

معرفی رسمی کانن eos 80d

باتری دوربین تا 960 عکس را با یک بار شارژ می‌تواند شکار کند که این مقدار اندکی از 920 عکسی که با باتری 70D امکان برداشت آنها وجود داشت بیشتر است اما هنوز با رکورد 1100 عکس 60D فاصله محسوسی دارد.

معرفی رسمی کانن eos 80d

کانن در کنار این دوربین از یک لنز جدید 135-18 میلیمتری به نام EF-S18-135mm f/3.5-5.6 IS USM نیز رونمایی کرد که از موتور فوکوس Nano USM بهره می‌برد در این لنز ترکیبی از سرعت لنزهای USM کانن همراه با صدای کم لنزهای STM به کار گرفته شده است.

معرفی رسمی کانن eos 80d

دیگر محصول معرفی شده در این میان یک تطبیق‌دهنده زوم به نام Power Zoom Adapter PZ-E1 است که امکان کنترل الکترونیکی زوم روی لنزهایی نظیر همین لنز جدیدا معرفی شده را برای زوم ملایم و نامحسوس روی تصویر به خصوص در هگام فیلم‌برداری را فراهم می‌آورد. این قطعه همچنین می‌تواند توسط اپلکیشن Canon Camera Connect نیز کنترل شود.

معرفی رسمی کانن eos 80d

در نهایت آخرین جزء معرفی شده در این نوبت توسط کانن یک میکروفون استریوی جهتی جدید به نام DM-E1 است.

معرفی رسمی کانن eos 80d

Canon EOS 80D به صورت بادی تنها و بدون لنز با قیمت 1,199 دلار ارائه می‌شود و در صورت سفارش لنز جدید 135-18‌ میلیمتری به همراه آن، رقم پرداختی به 1,799 دلار افزایش پیدا می‌کند. خود لنز به تنهایی 599,99 دلار قیمت دارد. تظبیق‌دهنده زوم 149,99 دلار قیمت‌گذاری شده و میکروفون DM-E1 نیز 249,99 دلار قیمت دارد.

ویدئوهای زیر به طور کامل به معرفی این محصول و قابلیت‌های آن می‌پردازند.

 
منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 220 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 10:06

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, بهمن ۲۶ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، پس از اخذ پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر تلفن همراه و ارائه موفقیت‌آمیز خدمات 3G باند پهن همراه در تمامی استان‌های ایران، شبکه 4G/LTE را به‌عنوان آخرین نسل فناوری ارتباطی دنیا، برای نخستین بار در ایران و در آخرین روز آبان ماه ۹۳ در مشهد مقدس راه‌اندازی کرد.

Sponsored

در ادامه توسعه شبکه باندپهن همراه ایرانسل، هشت‌هزار و صدمین سایت باندپهن همراه (MBB) این اپراتور در ایران راه‌اندازی شد.

ایرانسل همچنین پیش از این، در روز اول شهریور 94 و در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شش هزارمین سایت 3G/4G خود را افتتاح کرده بود و اکنون با ادامه توسعه شبکه، موفق به راه‌اندازی 8100 سایت باندپهن همراه شده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از 458 شهر و دهستان و 103 مسیر جاده‌ای اصلی معادل با  7737 کیلومتر در تمامی ۳۱ استان کشور تحت پوشش شبکه 3G و بیش از 170 شهر، تحت پوشش خدمات 4G/LTE ایرانسل قرار دارند. نقشه و فهرست مناطق تحت پوشش خدمات باندپهن همراه ایرانسل در وب‌سایت این اپراتور به نشانی irancell.ir/coverage ارائه شده است.

مشترکان ایرانسل برای اتصال به شبکه نسل چهارم باید ضمن استفاده از گوشی یا مودم با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، نسبت به اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش اقدام کرده و سیم‌کارت ایرانسل خود را نیز به سیم‌کارت «یوسیم» تغییر دهند و یا سیم‌کارت جدید یوسیم خریداری کنند.

استفاده از بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، براساس منطقه تحت پوشش، نوع سیم‌کارت و تنظیمات گوشی، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، برای تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و دیتای ایرانسل امکان‌پذیر است.

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 14:22

وایو: برنامه‌ای برای لانچ Phone Biz در آمریکا نداریم

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, بهمن ۲۱ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

چند روز پیش شرکت وایو خبر از تولید یک ویندوزفون جدید توسط این شرکت با نام Phone Biz داد. این گوشی که از لحاظ مشخصات در سطح نسبتا بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول ویندوزی قرار دارد از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی برخوردار بوده و از همین رو در میان علاقه‌مندان به این پلتفرم با جذابیت همراه است. وایو امروز اعلام کرده که این گوشی در آمریکا ارائه نمی‌شود.

خبر جدید در این مورد در یک توئیت منتشر شده که در آن به ارائه نشدن این گوشی در آمریکا اشاره شده است. Vaio Phone Biz که البته هیچ ارتباطی با صاحب قبلی برند وایو یعنی سونی ندارد کاربران بیزینسی را هدف گرفته و قرار است در ماه آوریل در کشورهای آسیایی با قیمت 430 دلار ارائه شود. از جمله مشخصات این گوشی به جز صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، باید به دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی، چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 617، حافظه رم 3 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. باتری این گوشی 2800 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

گوشی ویندوز 10 وایو

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 208 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 15:07

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, بهمن ۲۱ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت هواوی نزدیک به 4 ماه پیش گوشی خوش‌قیمتی را با نام Enjoy 5 با مشخصات مناسب و قیمت بسیار رقابتی 158 دلاری به بازار چین عرضه کرد. در آن زمان خبری در مورد امکان ارائه این مدل در خارج از مرزهای چین منتشر نشد اما اینک این شرکت پس از 4 ماه نسخه بین‌المللی این گوشی را با نام Huawei Y6 Pro ارائه کرده که تقریبا هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد.

از جمله مشخصات کلیدی این گوشی باید به صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی و ارائه با باتری 4000mAh اشاره کرد. چیپ‌ست پردازشی گوشی از نوع MediaTek MT6735P با 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی ARM A53 از نوع 64 بیتی بوده و 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم دارد.

معرفی هواوی y6 pro به عنوان نسخه جهانی enjoy 5

این گوشی که با اندروید 5.0 ارائه می‌شود، 160 گرم وزن دارد و با ضخامت 9.7 میلیمتری چندان Slim نیز به نظر نمی‌رسد. این گوشی از دو سیم‌کارت و اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند. در مورد قیمت جهانی این گوشی و زمان ارائه آن به بازار هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما می‌توان امیدوار بود که با قیمتی نزدیک به قیمت ارائه شده Enjoy 5 به بازار چین یعنی نزدیک به 158 دلار در آینده نزدیک روبرو شویم. رنگ‌های ارائه شده برای این مدل طلایی، سفید و خاکستری است.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 211 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 15:07

ارسال شده در تاریخ: جمعه, بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت کوالکام فارغ از مشکلاتی که در سال گذشته برای این شرکت در جهت به کار گرفته شدن در برخی از پرچمداران اصلی بازار به وقوع پیوست هنوز به جرأت بزرگ‌ترین سازنده پروسسورهای موبایلی در دنیا به حساب می‌آید. این شرکت امروز از سه پروسسور جدید موبایلی با نام‌های Snapdragon 435، Snapdragon 425 و Snpadragon 625 در رده پایین و میانی پرده برداشت.

قوی‌ترین چیپ‌ست موبایلی در میان این سه مدل همانطور که از نام آن کاملا مشخص است Snapdragon 625 نام دارد. این چیپ‌ست نخستین مدل از خانواده چیپ‌ست‌های سری 600 کوالکام به حساب می‌آید که از پروسه ساخت 14 نانومتری بهره گرفته و در نتیحه امکان ارتقا فرکانس هسته‌های 8 گانه ARM A53 آن به کلاکی بالاتر از 2 گیگاهرتز فراهم آمده است. پشتیبانی از 4K و رزولوشن دوربین تا 24 مگاپیکسل از دیگر نکات جذاب این چیپ‌ست موبایلی به حساب می‌آیند.

گرافیک در این چیپ ست با قطعه Adreno 506 تامین شده و ضمن پشتیبانی از Quick Charge 3.0 و وای‌فای ac، می‌‌توان از سرعت فوق‌العاده مودم X9 با Cat.7‌ و نرخ تبادل 300Mbps‌ در دانلود و 150Mbps آپلود آن لذت برد. تنها محدودیت این چیپ‌ست که در مقایسه با Snapdragon 617 نزدیک به 35 درصد انرژی کمتری نیز استفاده می‌کند به حداکثر وضوح مورد پشتیبانی صفحه‌نمایش تعلق دارد که به 1200×1920 پیکسل با 60 فریم در ثانیه یا 1080/30p محدود شده است.

چیپ‌ست Snapdragon 435 براساس فناوری ساخت قدیمی‌تر 28 نانومتری ساخت شده و فرکانس 8 هسته پردازشی آن به 1.4 گیگاهرتز محدود است. گرافیک در این چیپ ست از نوع Adreno 505 بوده و در زمینه وضوح صفحه‌‌نمایش نیز همچنان فول اچ‌دی با 60 فریم در ثانیه حداکثر رزولوشن قابل دستیابی است.

مودم این چیپ‌ست از نوع X8 اولین چیپ‌ست سری 400 کوالکام برپایه Cat.7 LTE است که با وجود سرعت 300Mbps در دانلود،‌در آپلود به 100Mbps محدود خواهد بود. پشتیبانی از Quick Charge 3.0، وای‌فای ac و وضوح دوربین تا 21 مگاپیکسل سایر موارد قابل ذکر در مورد Snapdragon 435 را تشکیل می‌دهند.

در نهایت سومین و ضعیف‌ترین مدل این سه‌گانه، Snapdragon 425 است. این چیپ‌ست از 4 هسته 1.4 گیگاهرتزی ARM A53 و فناوری ساخت 28 نانومتری بهره می‌برد و برخورداری از گرافیک Adreno 308‌ در آن به معنای نبود پشتیبانی از OpenGL ES 3.1‌ تلقی می‌شود.

حداکثر وضوح صفحه‌نمایش 800×1280 پیکسل با 60 فریم در ثانیه، برداشت ویدئوی 1080p، حداکثر وضوح دورریبن عکاسی 16 مگاپیکسل و برخورداری از مودم X6 بر پایه LTE Cat.4 با سرعت 150 مگابیت در ثانیه سایر مشخصات قابل ذکر در مورد این چیپ‌ست را تشکیل می‌‌دهند. وای‌فای این چیپ‌ست همچنان خوشبختانه از نوع پر سرعت ac است و از Quick Charge 2.0 نیز پشتیبانی می‌کند. یک نکته جالب در این میان این است که هر دو چیپ‌ست Snapdragon 435 و Snapdragon 425 از پین‌های مشترکی نسبت به چیپ‌ست سال گذشته Snapdragon 430 برخوردار بوده و به همین علت سازندگان اسمارت‌فون‌ها راه آسانی برای آپگرید بدون دردسر گوشی‌های سال گذشته خود دارند.
کوالکام امروز به جز چیپ‌ست‌های سه‌‌گانه معرفی شده در بالا از جدیدترین دستاورد خود در زمینه مودم‌های LTE حاضر در چیپ‌های موبایلی این شرکت نیز پرده برداشت. مودم X16 نخستین مودم ساخته شده با فناوری ساخت 14 نانومتری است که نسبت به مودم X12 حاضر در Snapdragon 820 (بر پایه معماری 20 نانومتری) نیز برتری فوق‌العاده‌ای دارد. حداکثر سرعت مودم X12 رقم فوق‌العاده 600Mbps در دانلود است اما حداکثر سرعت مودم X16 برای اولین بار رقم باورنکردنی 1Gbps خواهد بود اما این مودم که برای اولین بار از LTE-U یا LTE-Unlicenced برای کارکرد در فرکانس 5GHz نیز پشتیبانی می‌کند تا قبل از سال 2017 در هیچ دیوایسی ظاهر نخواهد شد.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 232 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 15:07

وایو: برنامه‌ای برای لانچ Phone Biz در آمریکا نداریم

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, بهمن ۲۱ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

چند روز پیش شرکت وایو خبر از تولید یک ویندوزفون جدید توسط این شرکت با نام Phone Biz داد. این گوشی که از لحاظ مشخصات در سطح نسبتا بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول ویندوزی قرار دارد از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی برخوردار بوده و از همین رو در میان علاقه‌مندان به این پلتفرم با جذابیت همراه است. وایو امروز اعلام کرده که این گوشی در آمریکا ارائه نمی‌شود.

خبر جدید در این مورد در یک توئیت منتشر شده که در آن به ارائه نشدن این گوشی در آمریکا اشاره شده است. Vaio Phone Biz که البته هیچ ارتباطی با صاحب قبلی برند وایو یعنی سونی ندارد کاربران بیزینسی را هدف گرفته و قرار است در ماه آوریل در کشورهای آسیایی با قیمت 430 دلار ارائه شود. از جمله مشخصات این گوشی به جز صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، باید به دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی، چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 617، حافظه رم 3 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. باتری این گوشی 2800 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

گوشی ویندوز 10 وایو

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 22 بهمن 1394 ساعت: 3:09

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, بهمن ۲۱ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت هواوی نزدیک به 4 ماه پیش گوشی خوش‌قیمتی را با نام Enjoy 5 با مشخصات مناسب و قیمت بسیار رقابتی 158 دلاری به بازار چین عرضه کرد. در آن زمان خبری در مورد امکان ارائه این مدل در خارج از مرزهای چین منتشر نشد اما اینک این شرکت پس از 4 ماه نسخه بین‌المللی این گوشی را با نام Huawei Y6 Pro ارائه کرده که تقریبا هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد.

از جمله مشخصات کلیدی این گوشی باید به صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی و ارائه با باتری 4000mAh اشاره کرد. چیپ‌ست پردازشی گوشی از نوع MediaTek MT6735P با 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی ARM A53 از نوع 64 بیتی بوده و 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم دارد.

معرفی هواوی y6 pro به عنوان نسخه جهانی enjoy 5

این گوشی که با اندروید 5.0 ارائه می‌شود، 160 گرم وزن دارد و با ضخامت 9.7 میلیمتری چندان Slim نیز به نظر نمی‌رسد. این گوشی از دو سیم‌کارت و اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند. در مورد قیمت جهانی این گوشی و زمان ارائه آن به بازار هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما می‌توان امیدوار بود که با قیمتی نزدیک به قیمت ارائه شده Enjoy 5 به بازار چین یعنی نزدیک به 158 دلار در آینده نزدیک روبرو شویم. رنگ‌های ارائه شده برای این مدل طلایی، سفید و خاکستری است.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 22 بهمن 1394 ساعت: 3:09

ورود 10 میلیون هواوی P8 Lite به بازار تنها در 9 ماه

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

هواوی P8lite با تکیه بر مشخصات مناسب و قیمت کاملا رقابتی یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های حال حاضر هواوی در بازار به حساب می‌آید و حالا آمار و ارقام رسمی نیز این موضوع را تایید می‌کند. شرکت هواوی امروز تایید کرده است که مدل P8lite با آمار ورود به بازار (shipment) مناسب 10 میلیون عددی یکی از موفق‌ترین مدل‌های این شرکت محسوب می‌شود.

یکی دیگر از موارد اشاره شده از سوی هواوی در این گزارش به موفقیت P8lite‌ در بازارهای جهانی نسبت به بازار مادر چین است بطوری‌که P8lite اولین اسمارت‌فونی از این سازنده نام می‌گیرد که موفقیت بزرگ‌تری را در بازارهای جهانی نسبت به بازار چین تجربه می‌کند. در این گزارش به آمار کلی فروش سه عضو این خانواده شامل مدل اصلی P8، مدل P8max و P8lite اشاره می‌کند که در مجموع به 16 میلیون عدد می‌رسد. هواوی طبق این گزارش موفق شده است که تنها در ماه گذشته نزدی به 12 میلیون اسمارت‌فون را به بازار تزریق کند که مقایسه آن با آمار مشابه در سال گذشته 93 درصد رشد را نشان می‌دهد.

آمار فروش هواوی p8lite

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 199 تاريخ : چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت: 22:07

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, بهمن ۲۰ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

به همراه داشتن کامپیوتر خانگی در همه جا و همه وقت یکی از آرزوهای همیشگی کاربران از زمان همه‌گیر شدن این پدیده جهان شمول بوده است. با ارائه لپ‌تاپ‌ها گام‌های استواری رو به جلو در این زمینه برداشته شد اما لپ‌تاپ‌های معمول نیز با ارائه رابطه معکوس مابین وزن دستگاه و مشخصات پردازشی آن نتوانستند پاسخ کاملی به این نیاز کاربران بدهند. حال تصور کنید کامپیوتری در اختیار دارید که با رها شدن از قید و بند مانیتور، صفحه‌کلید و موس به راحتی در جیب شما قرار می‌گیرد و با اتصال به هر مانیتور دارای پورت HDMI امکانات یک کامپیوتر کامل را به شما ارائه می‌دهد. Lenovo Ideacentre Stick 300-01IBY نام این کامپیوتر جدید است که به تازگی به بازارهای داخلی نیز ارائه شده است. با ما در بررسی این کامپیوتر کوچک و خوش‌قیمت همراه شوید.

نامیدن یک دیوایس با عنوان کامپیوتر ناخودآگاه تصور ابزاری حرفه‌ای با جعبه‌ای بزرگ،‌ نمایشگری خارجی و مجموعه‌ای از لوازم جانبی متصل به آن از جمله موس و کیبورد را به ذهن متبادر می‌سازد. این تصور با اینکه از سال‌های دور با معرفی لپ‌تاپ‌های جدید با توان پردازشی و گرافیکی بالا به میزان زیادی با تغییر روبرو شد اما هنوز بسیاری از تعریف‌های سنتی کامپیوتر حتی در قالب لپ‌تاپ‌های باریک و ظریف نیز به چشم می‌خورد. موج جدید کوچک‌سازی کامپیوترها با تغییری ساختاری در این رده همراه شده است. در دسترس بودن ابزارهایی همچون مانیتورهای تصویری و ابزارهای ورود اطلاعات (موس، کیبورد، حافظه‌های جانبی و…) از یک سو و پیشرفت روزافزون معماری پردازنده‌ها و حافظه‌های اجرایی از سوی دیگر به تولید دسته تازه‌ای از کامپیوترهای بسیار کوچک منجر شده که با وجود آنکه اغلب از لحاظ توان پردازشی در سطح کامپیوترهای پیشرفته و حرفه‌ای قرار ندارند اما از آنها می‌توان در طیف وسیعی از کاربری‌های معمول به راحتی بهره گرفت. این کامپیوترها که از لحاظ سایز و شکل ظاهری می‌توان آنها را با یک حافظه USB نسبتا بزرگ مقایسه کرد از طریق یک پورت HDMI فول‌سایز به هر مانیتور دلخواهی متصل شده و برای اتصال موس و کیبورد و دیگر گزینه‌های ارتباطی مشابه نیز از پورت USB یا اتصال بلوتوث بهره می‌برند.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

اینتل به عنوان ارائه دهنده ایده Stick PC نخستین بار نزدیک به یک سال پیش نسل اول این کلاس را با نام عمومی Compute Stick و با پردازنده Intel Atom Z3735F وارد بازار کرد. جدیدترین محصول اینتل در این رده از پردازنده Intel Atom X5-Z8300 و پورت USB 3.0 بهره می‌برد که از جمله پیشرفته‌ترین کامپیوترهای این کلاس به حساب می‌آید.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

به جز اینتل شرکت‌های دیگری نیز با استفاده از این ایده،‌ اقدام به تولید کامپیوترهای مشابهی کرده‌اند و برخی همچون Asus Chromebit‌ نیز از آن برای افزایش محبوبیت پلتفرم Chrome OS بهره گرفتند. در بین استیک‌پی‌سی‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز یکی از کارآمدترین و خوش‌قیمت‌ترین نمونه‌های بازار به Lenovo Stick 300 تعلق دارد. این محصول که در زمینه پردازشی و حافظه شباهت فراوانی به اولین Compute Stick اینتل دارد به تازگی به بازارهای داخلی عرضه شده و مقاله پیش رو نگاهی دارد به قابلیت‌ها و امکانات این کامپیوتر کوچک.

طراحی ظاهری

لنوو استیک 300 با نام کامل Ideacentre Stick 300-01IBY همانند اغلب دیگر کامپیوترهای مشابه این کلاس به فرم مکعب مستطیل همانند یک حافظه USB کاملا بزرگ طراحی شده است. ابعاد دستگاه 15×38×100 میلیمتر بوده و تنها نزدیک به 65 گرم وزن دارد. در طراحی این مدل به نکته خاص و ویژه‌ای نمی‌توان اشاره کرد اما دو گوشه گرد در بالا و پایین و دریچه‌های خروج هوا جلوه نسبتا زیبایی را به این مجموعه بخشیده‌اند.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

اعضای پیرامونی

در بخش رویی این مدل به جز نام لنوو و دریچه‌های هوا یک چراغ LED کوچک در نظر گرفته شده که در هنگام کارکرد روشن می‌شود. یک نکته جالب در مورد Stick 300 حضور یک فن واقعی برای به جریان انداختن هوا در قسمت رویی این مدل است که همزمان می‌توان آن را به سبب گردش هوای بهتر به عنوان یک نکته مثبت و به علت ایجاد صدا و نویز به خصوص در محیط‌های آرام، به عنوان یک نکته منفی تلقی کرد. نویز ایجاد شده توسط این فن البته در فضای معمول اتاق و دفتر کار کاملا قابل چشم‌پوشی و ناچیز است.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

در کناره سمت چپ به درگاه microSD این مدل بر می‌خوریم که بدون پوشش محافظ در این قسمت قرار گرفته است.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

در سمت راست در بالاترین قسمت دکمه پاور جای دارد و در پایین آن به محل اتصال کابل برق و تک پورت USB دستگاه بر می‌خوریم.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

Stick 300 برخلاف تصوری که از دریچه‌های متعدد جای گرفته در کناره‌ها و بخش رویی دستگاه در ذهن شکل می‌گیرد فاقد اسپیکر و صدای خروجی است و در صورتی که مانیتور متصل به آن فاقد اسپیکر باشد صدایی از این مجموعه به گوش نمی‌رسد.

راه‌های اتصال

تک پورت USB 2.0 جای گرفته در کناره سمت راست دستگاه مهم‌ترین گزینه اتصالی Lenovo Stick 300 به حساب می‌آید. از این پورت با توجه به محدودیت گزینه‌های ارتباطی عمدتا برای قرارگیری دانگل بلوتوث موس و کیبورد استفاده می‌شود و در صورتی که نیاز به اتصال دیوایس‌های USB پسیو دیگری به این مجموعه احساس شود می‌توان از دانگل‌های USB بهره برد. بلوتوث دستگاه نسخه 4.0 بوده و وای‌فای 802.11n نیز در آن دیده می‌شود. محدود بودن USB به یک عدد و استفاده نکردن از ورژن‌های جدیدتر وای‌فای و بلوتوث مهم‌ترین انتقادها در این قسمت را تشکیل می‌دهند.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

سیستم‌عامل

لنوو Ideacentre Stick 300 در اختیار ما از نسخه 32 بیتی سیستم‌عامل ویندوز 8.1 بهره می‌برد اما به راحتی می‌توان آن را به نسخه 10 ویندوز (Windows 10 Home) ارتقا داد. نسخه‌های اخیر این مدل به صورت پیش‌فرض با ویندوز 10 ارائه می‌شوند. مراحل بوت دستگاه در زمانی نسبتا کوتاه طی شده و دسک‌تاپ ویندوز پیش روی کاربران قرار می‌گیرد. در سیستم‌عامل از برنامه‌های اضافی سازندگان که اغلب بدون استفاده باقی می‌مانند تقریبا خبری نیست و نصب برنامه‌های دلخواه به کاربران واگذار شده است. نصب برنامه در این مجموعه طبق انتظار عمدتا از طریق رابط USB صورت می‌گیرد هرچند با اشتراک‌گذاری محتوا از طریق شبکه و نصب از طریق اینترنت نیز طبیعتا می‌توان نرم‌افزارهای دلخواه را روی Stick 300 ‌نصب کرد.

پردازنده- حافظه

پروسسور مورد استفاده در این مدل همانطور که در ابتدا نیز اشاره شده از نوع Intel Atom Z3735F حاوی 4 هسته 1.33 گیگاهرتزی 64 بیتی و ساختار 22 نانومتری است و گرافیک این مجموعه نیز توسط Intel HD Graphics با فرکانس پایه 311 مگاهرتز تامین می‌شود. حافظه رم DDR3 دستگاه 2 گیگابایت است و 32 گیگابایت حافظه داخلی از نوع معمول eMMC دارد. ویندوز نزدیک به 10 گیگابایت از این فضا را به خود اختصاص داده و نزدیک به 21 گیگابایت از حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار دارد. اسلات microSD این مدل امکان افزایش حافظه تا سقف 128 گیگابایت را فراهم می‌کند.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

کارکرد در دنیای واقعی

با نگاهی به امکانات و قابلیت‌های Stick 300 استفاده از آن در دو کاربری مختلف، از سایرین برجسته‌تر به نظر می‌رسد؛ کاربری‌های سبک کامپیوتری همچون مجموعه آفیس و مرور صفحات وب بی‌شک اصلی‌ترین استفاده دستگاه به حساب می‌آید و در پله دوم بهره‌گیری از آن در جهت هوشمندسازی تلویزیون‌ها و پنل‌های تصویری دیگر استفاده مهم استیک 300 را تشکیل می‌دهد.

در کاربری نخست مشکلی از لحاظ نصب و اجرای مجموعه آفیس مشاهده نشد و در حین اجرای برنامه‌های مختلف این مجموعه نیز با تاخیر خاصی روبرو نشدیم. در بخش مرور وب نیز سایت‌های مختلف با سرعت مناسبی بسته به سرعت شبکه بارگذاری شده و در پخش و اندکودینگ ویدئوهای تحت شبکه همچون YouTube نیز با مشکلی روبرو نشدیم. محدودیت در حافظه داخلی یکی از معدود موارد منفی در حین استفاده از این مدل به عنوان یک کامپیوتر است که البته این مورد نیز با توجه به نوع کاربری دستگاه چندان با اهمیت به نظر نمی‌رسد. در نبود پورت‌های جداگانه Audio، صدای خروجی از مجموعه استیک 300 تنها از طریق پورت HDMI تامین شده و در صورت اتصال این دانگل به مانیتوری فاقد اسپیکر،‌ همانطور که پیش از این نیز اشاره شد صدایی از آن به گوش نمی‌رسد. راه حل این مشکل در استفاده از اسپیکر یا هدست‌های بلوتوث نهفته است.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

در دیگر کاربری مهم Stick 300 مبحث هوشمندسازی تلویزیون مطرح می‌شود در این حالت با اتصال این دانگل به هر تلویزیون دارای پورت HDMI می‌توان مدرن‌ترین نسخه سیستم‌عامل دسک‌تاپی مایکروسافت را مستقیما روی صفحه‌نمایش تلویزیون مشاهده کرد و از آن در کاربری‌های مختلفی همچون پخش سرویس‌های ویدئویی آنلاین، اجرای برخی بازی‌های سبک و نسبتا ساده، اجرا و نمایش بلافاصله پرزنتیشن‌ها و چندین و چند کاربری‌ مهم دیگر استفاده کرد. در این نوع کاربری با توجه به محدودیت فضای اغلب تلویزیون‌ها در پورت‌های HDMI، یک کابل افزایش طول HDMI‌ در جعبه دستگاه در دسترس قرار دارد. دیگر نکته مهم در این میان نیاز به اتصال دائم کابل برق به این دانگل است که با توجه به طول اندک کابل برق ارائه شده در جعبه دستگاه این موضوع می‌تواند اندکی مشکل‌ساز شود.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

نتیجه

Lenovo Ideacentre Stick 300-01IBY محصولی پیشرو در کلاسی نوظهور و جدید است که می‌توان آن را در برخی موارد با لپ‌تاپ‌های رده پایین بازار مقایسه کرد. ابعاد و سایز بسیار کوچک، قدرت نسبتا مناسب پردازشی، سیستم‌عامل با قابلیت ارتقا و امکان افزایش حافظه داخلی از طریق اسلات microSD برخی از مهم‌ترین گزینه‌های مثبت این مدل را تشکیل می‌دهند. از دیگر سو استیک 300 نیز همانند تمامی دیگر تولیدات نوظهور خالی از اشکال و محدودیت نیست؛ ارائه تنها یک پورت USB 2.0 اصلی‌ترین محدودیت پیش روی این مدل است که با اتصال هاب‌های USB و در برخی موارد استفاده از بلوتوث می‌توان تا حدودی از کم‌رنگ شدن این مشکل سخن گفت. 2 گیگابایت حافظه رم و 32 بیتی بودن سیستم‌عامل از دیگر موارد قابل اشاره در این قسمت است. در یک نگاه کلی و در مجموع Stick 300 راه‌حلی مناسب برای در اختیار داشتن یک کامپیوتر پرتابل برای رفع نیازهای ضروری همچون استفاده از مجموعه آفیس و مرور وب محسوب می‌شود و استفاده از آن در جهت متحول کردن تلویزیون‌های سنتی و نسل اول LCD‌های خانگی جذابیت بسیار بالایی را برای آن به همراه می‌آورد.

بررسی تخصصی کامپیوتر lenovo ideacentre stick 300 01iby

Lenovo Ideacentre Stick 300-01IBY با گارانتی یک ساله شرکت آوات در بازارهای داخلی حضور دارد.

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 186 تاريخ : چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت: 22:07

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, بهمن ۲۰ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

حجم اطلاعات در دسترس قرار گرفته در مورد پرچمداران آینده شرکت سامسونگ با نزدیک شدن به 21 فوریه موعد ارائه رسمی این دو مدل هر روز در حال افزایش است. Galaxy S7 و همزاد دارای صفحه‌نمایش خمیده آن، Galaxy S7 edge اینک نه‌تنها با مشخصات کامل در خبرها ظاهر می‌شوند بلکه اینک اطلاعات دقیق‌تری همچون ظرفیت باتری و حتی عکسی از آنها نیز در دسترس قرار داد.

نخستین بخش اطلاعات جدید در مورد پرچمداران سامسونگ، به Galaxy S7 edge تعلق دارد که با بررسی اسناد FCC به دست آمده است. در این اطلاعات به حجم باتری این مدل اشاره شده که با ارتقا 600 میلی آمپر ساعتی نسبت به +S6 edge به 3600mAh رسیده است. در این اطلاعات به حجم باتری Galaxy S7 اشاره‌ای نشده اما با توجه به کوچک‌تر بودن سایز صفحه‌نمایش این مدل، طبیعتا با باتری ضعیف‌تری روبرو خواهیم بود. کمتر بودن ظرفیت باتری Galaxy S7 به معنای ضعیف‌تر بودن آن نیست چرا که در برخی خبرها پیش از این به دوام 17 ساعته باتری این گوشی در پخش ویدئو با نور کامل صفحه‌نمایش اشاره شده بود.

اطلاعات جدید در مورد گلکسی s7 و گلکسی s7 edge

در یکی دیگر از خبرهای منتشر شده در مورد این دو گوشی باید به ضد آب بودن این دو مدل اشاره کرد. پیش از این خبرهایی در مورد ضد آب بودن این دو مدل مطرح شده بود که حالا با اطلاعات جدید آن خبرها تا حدود زیادی تایید شده است. خبر جدید در این مورد از یک منبع هندی به دست آمده که در طی آن به قطعات و لوازم حانبی مورد نیاز برای گوشی Galaxy S7 یا SM-G930F اشاره شده است. در این لیست از میکروفون و جایگاه سیم‌کارت ضد آب سخن گفته شده که بدین‌ترتیب می‌توان با درصد اطمینان بالایی از ضد آب بودن پرچمداران آینده سامسونگ سخن گفت. سامسونگ با وجود آنکه دو سال گذشته از قابلیت ضد آب در Galaxy S5 استفاده کرده بود این ویژگی را در Galaxy S6 به دست فراموشی سپرد و اینک بار دیگر ظاهرا به این قابلیت بازگشته است.

اطلاعات جدید در مورد گلکسی s7 و گلکسی s7 edge

امروز در کنار تمامی خبرهای منتشر شده در مورد پرچمداران سامسونگ عکس‌های منتصب به این دو مدل نیز در دسترس قرار گرفتند. اولین تصویر که در زیر مشاهده می‌شود از یک منبع ویتنامی منتشر شده که در آن بخش پشتی Galaxy S7 دیده می‌شود. انحنای بخش پشتی و تخت و هم‌سطح بودن لنز دوربین از جمله موارد قابل اشاره در رابطه با این مدل است. نکته قابل اشاره در این تصویر به احتمال شیشه‌ای بودن جنس بخش پشتی اشاره دارد و در توضیح عکس نیز گفته شده که قاب پیرامون دستگاه این بار به جای آلومینیوم از جنس منیزیم است.

اطلاعات جدید در مورد گلکسی s7 و گلکسی s7 edge

در نهایت تنها چند ساعت بعد از انتشار تصویر Galaxy S7، عکسی منتصب به Galaxy S7 edge نیز منتشر شد که برخلاف S7 قسمت رویی دستگاه را در احال اجرای بنچ‌مارک AnTuTu v.6.0.4 با نتیجه فوق‌العاده بیش از 134 هزار واحد را نشان می‌دهد. نکته حالب در این میان و دلیل صحت این تصویر، موجود بودن نتیجه ثبت شده توسط این گوشی در دیتابیس AnTuTu است و بنابراین تقریبا به طور کامل می‌تواند اطمینان داشت که عکس زیر، تصویر خود گوشی Galaxy S7 edge با کناره‌های خمیده صفحه‌نمایش و نام مدل دقیق SM-G935 است.

اطلاعات جدید در مورد گلکسی s7 و گلکسی s7 edge

طبق آخرین خبرهای کوچک و بزرگ منتشر شده در مورد این دو گوشی، Galaxy S7 یک نمونه دارای صفحه‌نمایش 5.1 اینچی QHD، دارای دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی و مجهز به چیپ‌ست‌های Exynos 8890 یا اسنپ‌دراگون 820 است و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم دارد. این مشخصات در مورد Galaxy S7 edge نیز به جز صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD تقریبا به طور کامل تکرار شده است. تا 21 فوریه 2016 برابر با 2 اسفند 94 تنها نزدیک به 12 روز دیگر باقی ست و برای تایید یا رد شدن تمامی موارد اشاره شده باید تا آن زمان منتظر بود.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت: 22:07

ارسال شده در تاریخ: پنج شنبه, بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

خبرها و اطلاعات تایید نشده در مورد پرچمدار بعدی شرکت ال‌جی یعنی LG G5 در طی یکی دو ماه گذشته به اوج خود رسیده است و این گوشی بدون شک فاصله بسیار اندکی تا معرفی رسمی به بازار دارد. امروز مشخص شد که حدس و گمان‌های پیشین در مورد این گوشی به میزان زیادی صحت داشته و ال‌جی قرار است G5 را در 21 فوریه در MWC 2016 رونمایی کند.

طبق تازه‌ترین خبرها شرکت ال‌جی طی بیانیه‌ای رسمی در شبکه اجتماعی خود از معرفی شدن جانشین LG G4 در روز 21 فوریه یعنی یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه MWC 2016 خبر داده است. نکته بسیار جالب در این میان این است که سامسونگ نیز قرار است دقیقا هر همین روز یعنی 21 فوریه از پرچمدار جدید Galaxy S7 رونمایی کند. و بدین‌ترتیب رقابت ال جی و سامسونگ همانطور که پیش از این نیز توسط یکی از مدیران ارشد ال‌جی وعده داده شده بود وارد مرحله تازه ای می‌شود.

تایید زمان معرفی LG G5

مشخصات مورد انتظار برای LG G5 شامل صفحه‌نمایش 5.6 اینچی QHD، دوربین‌های دوگانه 20 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه و چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 820 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. سنسور اثر انگشت، پورت USB 3.0 از نوع Type-C و اسکنر چشم دیگر نکات احتمالی حاضر در این گوشی را تشکیل می‌دهند.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 200 تاريخ : شنبه 17 بهمن 1394 ساعت: 18:16

ارسال شده در تاریخ: پنج شنبه, بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت HTC در یکی دو سال گذشته با اوضاع مالی آشفته‌ای روبرو بوده و ضرر و زیان‌های متعددی از این لحاظ به مجموعه این شرکت و سهام‌داران آن وارد شده است. اوضاع مالی این شرکت اما جدیدا در مسیر بهبود قرار گرفته و گزارش مالی منتشر شده برای سه ماهه چهارم سال 2015 نیز با وجود اختلاف مشهود نسبت به روزهای اوج این برند تا حدودی این مسئله را تایید می‌‌کند.

گزارش سه ماهه چهارم سال 2015 در شرکت HTC مربوط به فصل منتهی به 31 دسامبر 2015 است که البته همین زمان در گزارش مالی  شرکت‌‌های آمریکایی به سه ماهه اول 2016 تعبیر می‌شود. ضرر خالص HTC در این فاصبه زمانی به 3.4 میلیارد دلار تایوانی یا نزدیک به 101 میلیون دلار آمریکا بالغ می‌شود که این رقم در سه ماه پیش از آن 139 میلیون دلار و در سه ماه قبل‌تر 252 میلیون دلار بوده است و بدین‌ترتیب به روشنی می‌توان از شکل‌گیری یکی روند مثبت در گزارش‌های مالی شرکت HTC در طی چند فصل اخیر سخن گفت.

گزارش مالی سه ماهه چهارم سال 2015 شرکت htc

درآمد شرکت در این بازه زمانی به نزدیک به 766 میلیون دلار آمریکا رسیده که روند سقوط آزاد درآمدهای این شرکت در طی یکی دو سال گذشته را با تغییر روبرو ساخته است. بخش بزرگی از بهبود شرایط مالی HTC به فروش مناسب مدل One A9 در بازارهای مختلف و پذیرش مدل‌های گوناگون Desire در فصل تعطیلات بستگی دارد.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 186 تاريخ : شنبه 17 بهمن 1394 ساعت: 18:16

ارسال شده در تاریخ: جمعه, بهمن ۱۶ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

پس از ارائه دو اسمارت‌فون لومیا 950 و لومیا 950XL، شرکت مایکروسافت ظاهرا قصد دارد که یک مدل دیگر به نام Lumia 650 را به لیست اسمارت‌فون‌هایی که به صورت پیش‌فرض با ویندوز 10 ارائه می‌شوند بیفزاید. لومیا 650 که تاکنون خبرهای متعددی در مورد آن منتشر شده بار دیگر خبرساز شده و اینک تصویر جدیدی از آن همراه با قیمت ورود به بازار آن مشخص شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده لومیا 650 قرار است با قیمت 220 یورو به کشورهای اروپایی وارد شده و اپراتور Orange در فراسه از نخستین اپراتورهای ارائه دهنده این گوشی که کاربران بیزینسی را هدف قرار گرفته است به حساب می‌آید. در تصویر جدیدی که از این گوشی در زیر مشاهده می‌شود با یک رندر ظاهرا رسمی روبرو می‌شویم که این بار علاوه بر روی دستگاه، آن را از کناره نیز به نمایش می‌گذارد.

تصاویر جدید و قیمت مایکروسافت لومیا 650

برخی از مشخصاتی که تا به حال برای لومیا 650 ذکر شده است شامل صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p، دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی همراه با پروسسور Snapdragon 210 و 1 گیگابایت رم می‌شوند. در بسیاری از گزارش‌های اخیر در مورد شرکت مایکروسافت، از لومیا 650 به عنوان اولین و آخرین گوشی لومیای مایکروسافت در سال 2016 یاد شده است.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 187 تاريخ : شنبه 17 بهمن 1394 ساعت: 18:16

ارسال شده در تاریخ: جمعه, بهمن ۱۶ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

پس از ارائه دو اسمارت‌فون لومیا 950 و لومیا 950XL، شرکت مایکروسافت ظاهرا قصد دارد که یک مدل دیگر به نام Lumia 650 را به لیست اسمارت‌فون‌هایی که به صورت پیش‌فرض با ویندوز 10 ارائه می‌شوند بیفزاید. لومیا 650 که تاکنون خبرهای متعددی در مورد آن منتشر شده بار دیگر خبرساز شده و اینک تصویر جدیدی از آن همراه با قیمت ورود به بازار آن مشخص شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده لومیا 650 قرار است با قیمت 220 یورو به کشورهای اروپایی وارد شده و اپراتور Orange در فراسه از نخستین اپراتورهای ارائه دهنده این گوشی که کاربران بیزینسی را هدف قرار گرفته است به حساب می‌آید. در تصویر جدیدی که از این گوشی در زیر مشاهده می‌شود با یک رندر ظاهرا رسمی روبرو می‌شویم که این بار علاوه بر روی دستگاه، آن را از کناره نیز به نمایش می‌گذارد.

تصاویر جدید و قیمت مایکروسافت لومیا 650

برخی از مشخصاتی که تا به حال برای لومیا 650 ذکر شده است شامل صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p، دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی همراه با پروسسور Snapdragon 210 و 1 گیگابایت رم می‌شوند. در بسیاری از گزارش‌های اخیر در مورد شرکت مایکروسافت، از لومیا 650 به عنوان اولین و آخرین گوشی لومیای مایکروسافت در سال 2016 یاد شده است.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 177 تاريخ : شنبه 17 بهمن 1394 ساعت: 4:51

ارسال شده در تاریخ: پنج شنبه, بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

نزدیک به سک سال پیش انتشار خبر فروش ساب برند Vaio سونی به یک شرکت ژاپتی دوستداران سونی را کاملا غافلگیر ساخت در این میان شرکت خریدار وایو در همان حول و حوش یک سال پیش اولین گوشی موبایل وایو را به بازار عرضه کرد که شباهت آن با اسمارت‌فون Eluga U2 پاناسونیک بعدها خبرساز شد. حالا این شرکت اولین تحربه ویندوز 10 خود با نام Phone Biz را ارائه کرده است.

Phone Biz دومین گوشی برند وایو محسوب شده و همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد کاربران بیزینسی را هدف قرار داده است. صفحه‌نمایش این اسمارتفون یک نمونه 5.5 اینچی فول اج‌دی بوده و از یک چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 617 همراه با 3 گیگابایت رم بهره می‌برد. حافظه داخلی 16 گیگابایت بوده و توسط کارت حافظه microSD این حافظه قابل افزایش است.

گوشی ویندوز 10 وایو

دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی، باتری 2800 میلی آمپر ساعتی و ارائه با قیمت 430 دلار در ماه آینده در ژاپن سایر نکات قابل اشاره در مورد این گوشی را تشکیل می‌دهند.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 262 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 5:39

ارسال شده در تاریخ: پنج شنبه, بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

خبرها و اطلاعات تایید نشده در مورد پرچمدار بعدی شرکت ال‌جی یعنی LG G5 در طی یکی دو ماه گذشته به اوج خود رسیده است و این گوشی بدون شک فاصله بسیار اندکی تا معرفی رسمی به بازار دارد. امروز مشخص شد که حدس و گمان‌های پیشین در مورد این گوشی به میزان زیادی صحت داشته و ال‌جی قرار است G5 را در 21 فوریه در MWC 2016 رونمایی کند.

طبق تازه‌ترین خبرها شرکت ال‌جی طی بیانیه‌ای رسمی در شبکه اجتماعی خود از معرفی شدن جانشین LG G4 در روز 21 فوریه یعنی یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه MWC 2016 خبر داده است. نکته بسیار جالب در این میان این است که سامسونگ نیز قرار است دقیقا هر همین روز یعنی 21 فوریه از پرچمدار جدید Galaxy S7 رونمایی کند. و بدین‌ترتیب رقابت ال جی و سامسونگ همانطور که پیش از این نیز توسط یکی از مدیران ارشد ال‌جی وعده داده شده بود وارد مرحله تازه ای می‌شود.

تایید زمان معرفی LG G5

مشخصات مورد انتظار برای LG G5 شامل صفحه‌نمایش 5.6 اینچی QHD، دوربین‌های دوگانه 20 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه و چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 820 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. سنسور اثر انگشت، پورت USB 3.0 از نوع Type-C و اسکنر چشم دیگر نکات احتمالی حاضر در این گوشی را تشکیل می‌دهند.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 217 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 5:39

ارسال شده در تاریخ: پنج شنبه, بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت HTC در یکی دو سال گذشته با اوضاع مالی آشفته‌ای روبرو بوده و ضرر و زیان‌های متعددی از این لحاظ به مجموعه این شرکت و سهام‌داران آن وارد شده است. اوضاع مالی این شرکت اما جدیدا در مسیر بهبود قرار گرفته و گزارش مالی منتشر شده برای سه ماهه چهارم سال 2015 نیز با وجود اختلاف مشهود نسبت به روزهای اوج این برند تا حدودی این مسئله را تایید می‌‌کند.

گزارش سه ماهه چهارم سال 2015 در شرکت HTC مربوط به فصل منتهی به 31 دسامبر 2015 است که البته همین زمان در گزارش مالی  شرکت‌‌های آمریکایی به سه ماهه اول 2016 تعبیر می‌شود. ضرر خالص HTC در این فاصبه زمانی به 3.4 میلیارد دلار تایوانی یا نزدیک به 101 میلیون دلار آمریکا بالغ می‌شود که این رقم در سه ماه پیش از آن 139 میلیون دلار و در سه ماه قبل‌تر 252 میلیون دلار بوده است و بدین‌ترتیب به روشنی می‌توان از شکل‌گیری یکی روند مثبت در گزارش‌های مالی شرکت HTC در طی چند فصل اخیر سخن گفت.

گزارش مالی سه ماهه چهارم سال 2015 شرکت htc

درآمد شرکت در این بازه زمانی به نزدیک به 766 میلیون دلار آمریکا رسیده که روند سقوط آزاد درآمدهای این شرکت در طی یکی دو سال گذشته را با تغییر روبرو ساخته است. بخش بزرگی از بهبود شرایط مالی HTC به فروش مناسب مدل One A9 در بازارهای مختلف و پذیرش مدل‌های گوناگون Desire در فصل تعطیلات بستگی دارد.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 220 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 5:39

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

دوربین‌های فول فریم سری 1D کانن همواره به عنوان نمادی از پیشرفته‌ترین فناوری شرکت کانن در ساخت دوربین‌های کاملا حرفه‌ای به حساب می‌آید. کانن امروز از دوربین جدید EOS-1D X Mark II رونمایی کرد. این دوربین 20.2 مگاپیکسلی از سنسور فول‌فریم و پروسسور +DIGIC 6 بهره می‌برد.

این دوربین فوق‌العاده قادر خواهد بود که با نرخ 14 فریم در ثانیه با توالی 170 فریم پیاپی در حالت RAW عکس برداری کند. با تغییر فرمت به JPEG، عکاسان می‌توانند تا زمانی که کارت حافظه‌شان پر شود اقدام به عکاسی کنند.

معرفی دوربین فول فریم کانن eos 1d x mark ii

در زمینه فیلم‌برداری حداکثر وضوح دوربین به 4K با 60 فریم در ثانیه می‌رسد و در صورت تغییر وضوح به 1080p می‌توان با نرخ فوق‌العاده 120 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کرد. حساسیت این دوربین تا 51200 قابل افزایش ایست می‌توان آن را به 409600 نیز ارتقا داد.

معرفی دوربین فول فریم کانن eos 1d x mark ii

فوکوس 61 نقطه‌ای، اتصال GPS و Wi-Fi و کارت CF دیگر مشخصات قابل ذکر در مورد این دوربین پیشرفته را تشکیل می‌دهند. قیمت بادی تنهای این دوربین 5999 دلار قیمت دارد و در صورت انتخاب یک کارت 64 گیگابایتی CFast این قیمت به 6299 دلار می‌رسد.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 291 تاريخ : چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت: 11:19